Grad Pag su do polovice 19. stoljeća opasavale su velike i lijepe zidine s obrambenim kulama. Pag je imao nekoliko gradskih vrata, a najveća su bila na predjelu Katine koja su se zvala Porta Marina od kojih je sačuvan navratnik kneza Nikole Tiepola, a južnije od njih bila su Mala vrata.
DOŽIVITE KULUTRNU I PRIRODNU BAŠTINU OTOKA PAGA NA AKTIVAN NAČIN - BICIKLOM! ZBOG SVOJE RAZVEDENOSTI, DUŽINE I RELATIVNE NIZINSKE KONFIGURACIJE, OTOK PAG SAVRŠEN JE ZA OTKRIVANJE ČARI AKTIVNOG ODMORA TE ZA SVE GENERACIJE BICIKLISTA NEOVISNO O FORMI U KOJOJ SE NALAZE. RAZNOLIK PEJZAŽ OVOG OTOKA NUDI 130 KILOMETARA BICIKLISTIČKIH STAZA; OD DIVLJIH KAMENITIH PREDJELA, BOGATIH ZELENIH POLJA, SUHPZIDA, ŠUMSKIH OAZA DO ČISTOG MORA U KOJEM MOŽETE PRONAĆI OSVJEŽENJE.
Krka je prirodni i krški fenomen, sastoji se od sedam sedrenih barijera s ukupnim padom od 242 m. Najposjećeniji dijelovi Nacionalnog parka Krka su Roški slap i Skradinski buk.
Solana Pag od 01.06. za sve zainteresirane nudi edukativne radionice na otvorenom. Na radionicama možete saznati o povijesti Solane, načinu proizvodnje soli, nekada i danas, te o sastavu, kvaliteti i važnosti soli. Prilikom radionica se nudi uz kompetentno vodstvo razgled bazena, pratećih zapornica i kanala.
Pažani su za vrijeme Mletačke Republike bili oslobođeni sudjelovanja u ratnim pohodima zbog vrlo važne proizvodnje soli. Tu privilegiju nije iskoristio Pažanin Ivan Petar Kašić i sudjelovao je u jednoj od najznačajnijih bitaka u povijesti – bitci kod Lepanta (1571.).
Živopisno mjesto na jugu otoka Paga smjestilo se u pitomoj i plitkoj uvali s mnogo osamljenih plaža. U samoj uvali zapazit ćete nekadašnji pogon solane izgrađen još u vrijeme francuske uprave.