U Pagu snimanje putopisnog serijala “Sail-ho! Croatia!” Nautical Channela
Posljednja dva dana u našem gradu boravi snimateljska ekipa izvanrednog dokumentarnog serijala “Sail-ho! Croatia!” koji je ove godine započeo sa snimanjem četvrte sezone privlačnog hrvatskog putopisa. Na području grada Paga u suradnji s TZ-om grada Paga snimili su Stalni postav izložbe solarstva, Galeriju paške čipke, Benediktinski samostan sv. Margarite, postav samostanskih zbirki paške čipke, Solanu Pag te niz atraktivnih lokacija u staroj gradskoj jezgri.
Riječ je o serijalu koji je u prošloj sezoni plijenio pažnju čak 32,4 milijuna ljudi širom svijeta. Kako navodi turistički portal hrturizam.hr , “Sail-ho” u vlasništvu je kuće Nautical Channel koja je nastala 2011. godine spajanjem SAILING CHANNELA i YACHT&SAIL kanala. Trenutno se njihov televizijski program emitira na više stotina platformi: DVB-T, DVB-S, IPTV, MMDS te satelita, a dostupan je preko 150 milijuna gledatelja. Nautical Channel bavi se temama jedriličarskih i nautičkih sportova, surfanjem, kite-boardingom, donosi nautičke novosti, putovanja, avanture, lifestyle, ali i mnogo više ljubiteljima mora i putovanja, nautičarima i zaljubljenicima u sportove na vodi.
Do sada su prve tri sezone “Sail-Ho! Croatia” emitirane preko 30 puta na Nautical Chanellu i pregledane preko 2.400.000 puta na Youtube kanalu. Glavni partneri serijala su ACI Club, Hrvatska turistička zajednica, HEP, Croatia Airlines, Turistička zajednica grada Zagreba, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, Lučka uprava Split, Turistička zajednica Zadarske županije, Lučka uprava Zadar, Zračna luka Zadar i drugi.
Snimanje spomenutog serijala ostavlja traga na hrvatskom turizmu. Izravno, Hrvatska se na tržištu predstavlja preko jednog od najprestižnijih svjetskih nautičkih TV kanala. Njezinim debijem 2015. godine osjetno je jačanje branda kojim se Hrvatska želi predstaviti prema van. Također, trajanje serijala pozicionira Hrvatsku među lidere u nautičkom turizmu Mediterana kojemu se vraćaju mnogi profesionalci, ali i zaljubljenici u more i sportove na vodi. Naravno, uzastopnim nastupom na Nautical Channelu u Hrvatsku se privlače gosti veće platežne moći tijekom cijele godine.
Brand HRVATSKA, brand nautičkog raja, bogate i šarolike gastro ponude, sunca i ljeta privlači sve veći broj inozemnih gostiju (ovdje je naglasak stavljen na nautičare), također podiže kvalitetu gostiju te vodi rastu prihoda. Uz to, možemo svakako zaključiti da to doprinosi produžetku turističke sezone i privlačenju stranih investitora u turistički sektor.
Koje su neotkrivene ljepote Hrvatske uhvatili u ovoj sezoni, preostaje nam da vidimo na jesen. Ili da zatvorimo riječima Andrewa Millera iz Nautical Channela: “Jedva čekamo da otkrijemo što više, jer Hrvatska nam je definitivno pozitivno otkriće i svakom novom epizodom otkrivamo nešto novo i zanimljivo”.
IZVOR: portal hrturizam.hr