Vizualni TZZŽ

“Zadar region - Say YES! to everything.”, odnosno "Regija Zadar – Recite DA! Svemu." novi je slogan Turističke zajednice Zadarske županije predstavljen u Kneževoj palači. Uz novi slogan, javnosti je predstavljena brand strategija i cjelokupni vizualni identitet na kojem se radi od kraja 2017 godine.


Slogan je podložan i promjenama kako u tekstu tako i u boji, a riječ "YES" odabran je zbog toga što je to najkraći simbol koji ima pozitivno značenje te je ujedno vrlo kratak na svim jezicima.
No podloga zahtjevnom poslu izrade vizualnog identiteta bila je brand strategija koje je izradila tvrtka Hotelsko i destinacijsko poslovanje, a predstavio ju je suosnivač i direktor tvrtke Zoran Kasum koji je kao konkurentske prednosti zadarske županije Raznolikost prostora s prirodnim fenomenima, rustikalnost i pregršt aktivnosti koje se temelje na prirodi. Upravo je aktivnost, odnosno aktivni odmor bio glavni odgovor kod pitanja postavljenim turistima o tome kakav odmor preferiraju, pa se i vizualni identitet, kao što su slike i video temelji na raznim mogućnostima koje turisti mogu raditi u zadarskoj regiji. U videu i na budućim plakatima prikazuju se fotografije Sakaruna, Paklenice, Masleničkog mosta, Zadra, Nina, Paga, a sukladno tome i aktivnosti koje možete u tim područjima posjetiti ili raditi kao što je penjanje po stijenama, rafting, jedrenje, učenje šivanja paške čipke, ali nezaobilazne gastronomske delicije kao što su dagnje, paški sir ili ninska sol.
- Ovaj cijeli proces je nužan u životu neke destinacije, a svako jedno razdoblje moramo se repozicionirati na svjetskom tržištu. Krenuli smo s brand strategijom kako bi vidjeli kako stojimo na stranim tržištima i prepoznati ono s čim možemo konkurirati. No pred nama je tek sada dugi put pozicioniranja Zadarske županije na svjetskom tržištu kao destinacije za aktivan odmor i destinacije pune doživljaja koja u svom krajoliku pruža bezbroj mogućnosti, kazala je Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije dodajući kako se cijeli brand može aplicirati i na druge regije, te kako će sve materijale ustupiti i Hrvatskoj turističkoj zajednici kako bi ih i oni mogli koristiti u svojim promocijama.
Uz modifikaciju vizualnih identiteta s promjenom slika i boja logotipa moguća je i "nadogradnja" slogana ovisno o slici koja se prikazuje, pa će tako za jedrenje u našoj regiji slogan biti "Say YES! To sailing." ili pak ako se reklamira gastronomija "Say YES! To our cousine.".
Za vizualni identitet zaslužna je svjetski nagrađivana agencija BBDO koja je radila na HTZ-ovoj kampanji Croatia full of Life, a cijena koju je županijska turistička zajednica platila za identitet jest 150 tisuća kuna bez PDV, dok je izrada brand strategije koštala 125 tisuća kuna bez PDV.
- Jedan od najvažnijih ciljeva stvaranja turističkog brand identiteta svakako je utjecati na povećanje broja turista, porast inozemnih ulaganja, promicanje vlastitog identiteta i tradicije te jačanje imidža destinacije. Iskreno vjerujem kako će učinak kreiranja jedinstvenog i prestižnog imidža Zadarske županije doprinijeti dodatnom razvoju turističkog prometa, produljenju sezone te osobito, povećanju prosječne potrošnje po posjetitelju, zaključio je Božidar Longin župan Zadarske županije i prvi čovjek Turističke zajednice Zadarske županije.


IZVOR: https://zadarski.slobodnadalmacija.hr/